[size=16][color=blue]JUŻ WKRÓTCE ZAJĘCIA POKAZOWE [u]PILATES[/u][i][/i][/color][/size]
[code][/code]
poniedziałek 16.11.2015:[code][/code]
19.30 – 20.30 SHAPE[color=red] BOJANO Hala Widowiskowo-Sportowa[/color][i] weź
ze sobą matę i ciężarki[/i][code][/code]
środa 18.11.2015:[code][/code]
19.30 – 20.30 FIT BALL[color=red] SZEMUD GCKSiR[/color][code][/code]
czwartek 19.11.2015:[quote][/quote]
17.45-18.45 SHAPE[color=red] KIELNO WOK[/color][code][/code]
19.30- 20.30 ZGRABNA FIGURA [color=red]BOJANO Hala Widowiskowo-Sportowa[/color][i] weź ze sobą
matę[/i][code][/code][code][/code]
[size=16][color=purple]KONTAKT:[/color][/size][code][/code]
kom. 505 581 822 Weronika[code][/code]
[color=purple][size=16]KOSZT:[/size][/color][code][/code]
50 zł. – karnet na 4 wejścia bez ograniczenia czasowego,ważny w Szemudzie i Bojanie[code][/code]
[color=purple][size=16]OPIS ZAJĘĆ FITNESS:[/size][/color][code][/code]
ZGRABNA FIGURA – zajęcia, które łączą ze sobą ćwiczenia dynamiczne (układ choreograficzny)
ze
statycznymi (wzmacnianie dużych grup mięśniowych). Zajęcia tego typu podnoszą wydolność organizmu
i
modelują naszą sylwetkę.[code][/code]
PŁASKI BRZUCH – zajęcia, które mają na celu spalenie tkanki tłuszczowej, a następnie
wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz wzmocnienie mięśni grzbietu.[code][/code]
FAT BURNER – zajęcia, które w części głównej opierają się na prostym
układzie choreograficznym nie zawierającym podskoków,ćwiczenia mają za zadanie spalić tkankę
tłuszczową. Aby osiągnąć cel zajęć musimy ćwiczyć przez 40 minut na poziomie 60-70% naszych max
możliwości.Trening ten wspomaga odchudzanie oraz podnosi ogólny poziom wydolności fizycznej.
[code][/code]
ABT – Zajęcia mające za zadanie wzmacnianie mięśni brzucha, ud i
pośladków.[code][/code]
SHAPE – Zajęcia mające za zadanie wzmacnianie mięśni ramion, pleców,
brzucha, ud i
pośladków. Podczas tych zajęć korzystamy z hantli, które mają za zadanie zwiększenie
intensywność zajęć. Zajęciom towarzyszy cały czas odpowiednio dobrana muzyka, która wpływa
mobilizująco.[code][/code]
FIT BALL – Fitball to forma ruchu wykorzystująca dużą gumową piłkę.
Kulisty kształt wpływa
na zaangażowanie wszystkich mięśni stabilizujących, co wiąże się z potrzebą utrzymywania
równowagi podczas wysiłku. Podczas zajęć na piłkach dodatkowo sięgamy po hantle lub taśmy, aby
zintensyfikować ćwiczenia. Ćwiczenia z piłkami są efektywne, docierają do grup mięśniowych
głęboko położonych poprzez nieustanne utrzymywanie równowagi.Zajęcia te odbywają się w Szemudzie
i Bojanie.[code][/code]
3/4 DANCE – Rodzaj zajęć tanecznych wykonywanych przy muzyce 3/4
(w tradycyjnym aerobiku muzyka jest 4/4), który łączy odprężenie, miękkość i lekkość ruchów z
treningiem aerobowym ukierunkowanym na „spalanie” tkanki tłuszczowej. Zajęcia pobudzają fantazję,
pozwalając reagować wszystkimi zmysłami, pozostawiając uczestników na długo w pozytywnym
nastroju.[code][/code]