GPK Szemud ogłasza nabór na specjalistę ds. kadr

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejsce pracy: Szemud
Zakres obowiązków:
• naliczanie wynagrodzeń, przygotowanie przelewów, przygotowanie odcinków płacowych;
• naliczanie ZL, urlopów, urlopów bezpłatnych, macierzyńskich;
• naliczanie PPK, dodatków, odliczanie zobowiązań (pożyczki, komornicy, składki członkowskie);
• przygotowanie dekretów wynagrodzeń;
• roczne przygotowanie PIT dla pracowników, do urzędu skarbowego;
• deklaracje (miesięczne i roczne) ZUS-DRA, RMUA, IWA, PFRON, PDOF;
• sporządzanie sprawozdań GUS;
• obsługa ZUS-PUE;
• wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników;
• kontakty/kontrole PIP/ZUS/Urząd Skarbowy;
• przygotowanie RP7;
• rozliczanie czasu pracy i nieobecności;
• sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
• prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ich archiwizacja;
• kontrola terminowości badań lekarskich i szkoleń;
• współpraca ze służbami BHP;
• obsługa umów zleceń i o dzieło;

Oczekiwane kwalifikacje i predyspozycje:
• znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o podatku dochodowym, ustawa zasiłkowa;
• zdolności komunikacyjne;
• zdolności organizacyjne, samodzielności, wielozadaniowości, skrupulatności;
• poczucie odpowiedzialności; analityczność;
• obsługa Płatnika, E-PUE;
• mile widziana znajomość systemów ERP;
• znajomość programów pakietu MS Office (Excel, World, Power Point);
• minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

Oferujemy:
• pracę w dynamicznym i młodym zespole;
• umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie;
• dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy;

Termin nadsyłania zgłoszeń: 31.12.2019 r.

GPK Szemud Sp. z o.o.