Firma energetyczna ENERGA informuje, że z dniem 31 stycznia 2014 roku zostaje zamknięte Biuro Obsługi Klienta w Wejherowie, ul. Przemysłowa 18.


Kompleksowa obsługa Klienta prowadzona jest w telefonicznym oraz elektronicznym Biurze Obsługi Klienta:


• Zadzwoń na numer 555 555 500 lub skorzystaj z bezpłatnego panelu telefonicznego Biura Obsługi Klienta (tBOK), konsultanci prowadzą obsługę w godzinach 8.00 – 20.00.

W sprawie zaległych płatności zadzwoń na numer 555 555 599.


• Załóż konto na www.ebok.energa.pl i korzystaj z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) z pakietem usług, m. in. Rozliczenia Rzeczywiste, Płatności Online, możliwość skorzystania z formularza kontaktowego.


Chcesz podpisać umowę kompleksową bądź aneks do umowy z ENERGA? – zadzwoń do tBOK lub wypełnij wniosek online na stronie www, a kurier przywiezie Ci dokumenty do podpisu.



Najbliższe Biuro Obsługi Klienta ENERGA dla obszaru Wejherowa i okolic znajduje się w Gdyni, ul. 10 Lutego 33.


Poniżej zamieszczamy apel samorządów powiatu wejherowskiego i puckiego o utrzymanie BOK Grupy ENERGA w obecnej lokalizacji w Wejherowie.

Załączniki