Nabór na wolne stanowisko urzędnicze [ROZSTRZYGNIĘTY]
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko urzędnicze Referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Szemud
Na podstawie art.15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 roku, poz. 1282 z późn. zmianami) Wójt Gminy Szemud informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze Referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej została wybrana Pani Martyna Zelewska, zamieszkała w Przodkowie.
Uzasadnienie wyboru: Pani Martyna Zelewska spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada kwalifikacje i predyspozycje zapewniające prawidłowe wykonywania powierzonych obowiązków służbowych na przedmiotowym stanowisku . Z testu i rozmowy kwalifikacyjnej uzyskał łącznie 60 punktów na 80 możliwych.
Szemud, dnia 08-05-2025r.
Ogłoszenie
Wójta Gminy Szemud o zatrudnieniu na wolne stanowisko pracy:
Referent w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku
- wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw: Prawo Ochrony Środowiska; o ochronie przyrody; o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych; o ochronie zwierząt, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność rozumienia i interpretacji obowiązujących przepisów,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i biurowych programów komputerowych,
- obowiązkowość, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne, komunikatywność,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań:
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów służących ochronie drzew i krzewów oraz koordynowanie działań w zakresie uzupełnienia zieleni i pielęgnacji drzewostanu (tj. dokonywanie nasadzeń w ramach otrzymanych decyzji itp.)
- prowadzenie postępowania w sprawie wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew, przyjmowanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew, ustalania opłat za usunięcie drzew i krzewów, umarzania opłat za usunięcie drzew i krzewów, wymierzenia i umarzanie administracyjnych kar pieniężnych za: usunięcie drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia, zniszczenie spowodowane niewłaściwą pielęgnacją terenów zieleni, zadrzewień lub krzewów,
- występowanie z wnioskiem do Starosty w sprawie usunięcia drzew lub krzewów z terenu nieruchomości gminnych,
- udostępnianie informacji o środowisku zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska,
- prowadzenie postępowania w sprawie czasowego odebrania zwierzęcia źle traktowanego właścicielowi lub opiekunowi,
- zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie w tym : opracowanie projektu uchwały w sprawie zapobiegania bezdomności zwierząt i ich realizowanie
- kompletowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum;
- archiwizacja danych dokumentów w formie cyfrowej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar etatu: pełen etat;
- wynagrodzenie: zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Szemud w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Szemud Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych ze zmianami,
- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta;
- miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań; praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Szemud ul. Samorządowa 1. [Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich usytuowana na parterze budynku];
- praca w terenie - w szczególności prowadzenie postępowań w sprawie:
-
- wycinki drzew i krzewów na terenach nieruchomości osób fizycznych i przedsiębiorców (m.in. dokonywanie pomiarów drzew w terenie);
- prowadzenie postępowań w sprawie wycinki drzew na gruntach gminnych;
5. Wskaźnik Zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu październiku 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
6. Wykaz wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy,
- ksero kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (zatrudnienie),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia w ciągu jednego miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o posiadaniu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku,
- oświadczenie o posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Szemud ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28-03-2025 r. do godz.14:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze – Referent w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska". Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne powinny być uporządkowane, tj. ponumerowane i podpisane. Informacje dotyczące procesu naboru można uzyskać pod numerem telefonu (58) 739 78 69.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielnie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego). Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, w związku z powyższym osoby ubiegające się o przedmiotowe stanowisko, proszone są o podanie numeru telefonu ewentualnie adresu poczty elektronicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.szemud.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Samorządowej 1 - budynek Urzędu Gminy Szemud.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
- Oświadczam, że zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1) zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępna pod adresem: szemud.pl i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. ,,a" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady {UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru.
- Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktyczny.