Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektora ds. inwestycji
Wójt Gminy Szemud ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze Inspektora ds. inwestycji w Urzędzie Gminy Szemud
1. Nazwa stanowiska i wymiar etatu: Inspektor ds. inwestycji – pełen etat. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Szemud.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie zawodowe min. 3 lat.
3. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw: Prawo budowlane; O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; Prawo zamówień publicznych; Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność rozumienia i interpretacji obowiązujących przepisów,
- umiejętność obsługi programów do kosztorysowania (NORMA),
- umiejętność obsługi programów do projektowania (AutoCAD),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i biurowych programów komputerowych,
- obowiązkowość, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne, komunikatywność,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
4. Zakres wykonywanych zadań:
- wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego,
- przygotowywanie oraz realizację prac związanych ze sporządzaniem, zatwierdzaniem i realizacją projektów,
- wykonywanie kosztorysów w zakresie inwestycji realizowanych przez gminę Szemud,
- opracowywanie wytycznych i opinii dotyczących zagadnień z zakresu inwestycji realizowanych przez gminę Szemud,
- kompleksowa obsługa inwestycji,
- przygotowywanie zamówień publicznych z zakresu zadań inwestycyjnych,
- przygotowanie i kompletowanie materiałów wejściowych, udział w odbiorach oraz pracach terenowych,
- opracowywanie zleconych tematów w zakresie inwestycji realizowanych przez gminę Szemud,
- przygotowywanie, sprawdzanie i kompletowanie dokumentacji,
- bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
- kompletowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum,
- archiwizacja danych dokumentów w formie cyfrowej.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wykaz wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy,
- ksero kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (zatrudnienie),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia w ciągu jednego miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o posiadaniu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku,
- oświadczenie o posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Szemud lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Szemud ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud do dnia 05.07.2024 r. do godz.14.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze – Inspektora ds. inwestycji".
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, powiadomione zostaną telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej . Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.szemud.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Samorządowej 1 - budynek Urzędu Gminy Szemud.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
1. Oświadczam, że zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1) zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępna pod adresem: szemud.pl i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. ,,a" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady {UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru.
2. Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
Szemud, 21.06.2024 r.