Po raz kolejny pozyskano dotację w ramach konkursu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego”, w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” (www.wfos.gdansk.pl).
Umowę dotacji zawarto w dniu 13.10.2021r. z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, w ramach której dotacja pokryje 70% kosztów kwalifikowalnych. Koszt całkowity zadania wyniósł 61 181,80 zł, koszt kwalifikowalny 40 452,00 zł z czego łączna kwota dofinansowania w formie dotacji wyniosła 28 316,00 zł, natomiast kwotę 32 865,80 sfinansowała Gmina Szemud. Dofinansowanie w formie dotacji pochodziło ze środków WFOŚiGW (Gdańsk) i NFOŚiGW.
Gmina Szemud przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 złotych netto, w ramach którego najkorzystniejszą ofertę, złożyła firma ECO-POL Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszczu. Wybrany Wykonawca w terminie do dnia 29.07.2022r. w ramach umowy dokonał demontażu, transportu i utylizacji 21,26 Mg z (6 nieruchomości) wyrobów zawierających azbest oraz transport i utylizacja 91,32 Mg ww. odpadu z 26 nieruchomości. Łącznie usunięto 113,58 Mg azbestu.
Milena Czoska
Referat Zamówień Publicznych i Inwestycji
Uprzejmie informujemy, że z dniem 20 marca 2023 roku zmienił się adres Urzędu Gminy Szemud.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
ul. Samorządowa 1, 84 217 Szemud.
Ponadto informujemy, że z dniem 20 września 2023 roku w Urzędzie Gminy Szemud
uległy zmianie numery telefonów.
Podstawowy numer kontaktowy to: +48 58 739 75 00.