Obwieszczenie Wójta Gminy Szemud nr GK.6220.8.2021.38 z 15.02.2023 roku
Decyzja
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.) zwanego dalej ,,Kodeksem postępowania administracyjnego’’ w trybie art. 21 ust. 2 pkt. 9, art. 38 i art. 74 ust. 3, art. 85 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 z późn. zm.) zwaną dalej ,,ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku” Wójt Gminy Szemud zawiadamia, iż po przeprowadzeniu przez tutejszy Organ postępowania co do przyczyn wznowienia oraz co do rozstrzygnięcia istoty sprawy dla planowanej inwestycji pn. ,,Realizacja zakładu odzysku rozpuszczalników z odpadów przy ulicy Filtrowej w Kielnie, gmina Szemud’’ planowanego na dz. nr 459/8 w miejscowości Kielno, gm. Szemud, powiat wejherowski w dniu 15-02-2022 r. wydał decyzję odmowną uchylenia ostatecznej Decyzji Wójta Gminy Szemud znak GK.6220.8.2021.6 z dnia 25-05-2021 r. ustalającej środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia pn. ,,Realizacja zakładu odzysku rozpuszczalników z odpadów przy ulicy Filtrowej w Kielnie, gmina Szemud’’ planowanego na dz. nr 459/8 w mc. Kielno, gmina Szemud stwierdzając brak podstaw do jej uchylenia na postawie art. 145 § 1 pkt 4 Kodeksu postępowania administracyjnego.
W myśl art. 85 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko po przeprowadzeniu oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko Wójt Gminy Szemud podaje do publicznej wiadomości informacje o wydanej decyzji i o możliwościach zapoznania się z jej treścią oraz dokumentacją sprawy, w tym z uzgodnieniami i opiniami organów, o których mowa w art. 77 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy, a także udostępnia na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej treść tej decyzji.
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku - jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Doręczenie obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Podanie do publicznej wiadomości następuje od dnia 15-02-2023 r. do dnia 01-03-2023 r. poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Szemud (ul. Kartuska 13 Szemud) oraz stronie internetowej www.szemud.pl.
Dokumentacja sprawy znajduje się w Urzędzie Gminy Szemud, Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, bud. A, pok. nr 12, nr tel. 58-676-44-50 w godzinach urzędowania tj. pn. 7.30 - 17.00, wt.- czt. 7.30 - 15.30, pt. 7.30 - 14.00.
Uprzejmie informujemy, że z dniem 20 marca 2023 roku zmienił się adres Urzędu Gminy Szemud.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
ul. Samorządowa 1, 84 217 Szemud.
Ponadto informujemy, że z dniem 20 września 2023 roku w Urzędzie Gminy Szemud
uległy zmianie numery telefonów.
Podstawowy numer kontaktowy to: +48 58 739 75 00.