Zgłoszenie prowadzenia usług hotelarskich
Formularz (ankieta) zgłoszenia prowadzenia usług hotelarskich [kliknij i pobierz]
Zgłoszenie prowadzenia usług agroturystycznych
Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji [kliknij i pobierz]
Opis obiektu [kliknij i pobierz]
Minimalne wymagania co do wyposażenia [kliknij i pobierz]
Wniosek o wydanie zaświadczenia [kliknij i pobierz]
Zgłoszenie zmian we wpisie [kliknij i pobierz]
Wniosek o zakończeniu świadczenia usług [kliknij i pobierz]
GMINNY REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
Prowadzony przez Referat Organizacyjny.
Podstawa prawna: art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z późn. zm.
Odpis z Rejestru oraz informacje o wpisanych do Rejestru instytucjach można uzyskać w Referacie Organizacyjnym ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud, e-mail: kancelaria@szemud.pl.
Dane zawarte w Rejestrze udostępnia się przez:
1) otwarty dostęp do zawartości Rejestru;
2) wydanie odpisu z Rejestru albo księgi rejestrowej.
Dane zawarte w Rejestrze udostępnia się na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z dnia 20 lutego 2012 r.).
Rejestr instytucji kultury (do pobrania)
PATRONAT WÓJTA
Zasady przyznawania Patronatu Wójta
Zarządzenie w sprawie przyznania Patronatu Wójta Gminy Szemud [kliknij i pobierz]
Zasady przyznawania Patronatu Wójta Gminy Szemud [kliknij i pobierz]
Wniosek (wersja edytowalna) -[kliknij i pobierz]
Uprzejmie informujemy, że z dniem 20 marca 2023 roku zmienił się adres Urzędu Gminy Szemud.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
ul. Samorządowa 1, 84 217 Szemud.
Ponadto informujemy, że z dniem 20 września 2023 roku w Urzędzie Gminy Szemud
uległy zmianie numery telefonów.
Podstawowy numer kontaktowy to: +48 58 739 75 00.