Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Szemud ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze inspektora ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Szemud
1. Nazwa stanowiska i wymiar etatu
Inspektor ds. zamówień publicznych– pełny etat. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Szemud.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
- posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe /mile widziane techniczne/,
- wymagany staż pracy min. 3 lata na stanowisku ds. zamówień publicznych,
- obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office, obsługa Internetu.
- znajomość oraz podstawowe umiejętności stosowania obowiązujących przepisów: ustawy o samorządzie terytorialnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo Budowlane.
3. Wymagania dodatkowe :
- ukończenie kursów, szkoleń, itp. z zakresu zamówień publicznych,
- wysoka kultura osobista
- odporność na stres
- zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność
- mile widziane opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy
- dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności lub wykształcenie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi. Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wykaz wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny
- życiorys (CV)
- kwestionariusz osobowy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (zatrudnienie)
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia w ciągu jednego miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego)
- oświadczenie o posiadaniu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. zamówień publicznych
- oświadczenie o posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- kserokopia dowodu osobistego.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Szemud lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Szemud ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud do dnia 24.07.2024 r. do godz.15:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych".
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, powiadomione zostaną telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.szemud.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Samorządowej 1 - budynek Urzędu Gminy Szemud.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
- Oświadczam, że zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1) zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępna pod adresem: szemud.pl i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. ,,a" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady {UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru.
- Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
Szemud, 10.07.2024 r.