INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu Zamówień Publicznych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Szemud
Na podstawie art.15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 roku, poz. 1282 z późn. zmianami) Wójt Gminy Szemud informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze Kierownik Referatu Zamówień Publicznych i Inwestycji został wybrany Pan Michał Sirocki zamieszkały w Żukowie.
Uzasadnienie wyboru:
Pan Michał Sirocki spełnił wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada kwalifikacje i predyspozycje zapewniające prawidłowe wykonywania powierzonych obowiązków służbowych na przedmiotowym stanowisku. Z testu i rozmowy kwalifikacyjnej uzyskał łącznie 57 punktów na 60 możliwych.
Szemud, dnia 07-03-2025r.
WÓJT GMINY SZEMUD OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE:
Kierownik Referatu Zamówień Publicznych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Szemud
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
- wykształcenie wyższe.
- g) doświadczenie zawodowe 10 lat, w tym minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw: Prawo budowlane; O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; Prawo zamówień publicznych; Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność rozumienia i interpretacji obowiązujących przepisów,
- umiejętność obsługi programów do kosztorysowania (NORMA),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i biurowych programów komputerowych,
- obowiązkowość, dyspozycyjność, zdolności organizacyjne, komunikatywność,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
3. Zakres wykonywanych zadań:
- wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego,
- przygotowywanie oraz realizację prac związanych ze sporządzaniem, zatwierdzaniem i realizacją projektów,
- wykonywanie kosztorysów w zakresie inwestycji realizowanych przez gminę Szemud,
- opracowywanie wytycznych i opinii dotyczących zagadnień z zakresu inwestycji realizowanych przez gminę Szemud,
- kompleksowa obsługa inwestycji,
- przygotowywanie zamówień publicznych z zakresu zadań inwestycyjnych,
- przygotowanie i kompletowanie materiałów wejściowych, udział w odbiorach oraz pracach terenowych,
- opracowywanie zleconych tematów w zakresie inwestycji realizowanych przez gminę Szemud,
- przygotowywanie, sprawdzanie i kompletowanie dokumentacji,
- bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
- kompletowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum,
- archiwizacja danych dokumentów w formie cyfrowej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar etatu: pełen etat;
- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta;
- miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Szemud ul. Samorządowa 1. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich – usytuowana na parterze budynku.
5. Wskaźnik Zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu październiku 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
6. Wykaz wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy,
- ksero kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (zatrudnienie),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia w ciągu jednego miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o posiadaniu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku,
- oświadczenie o posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
- wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Szemud ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21-02-2025r. r. do godz.14:30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze–Kierownik Referatu Zamówień publicznych i inwestycji";
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- dokumenty aplikacyjne powinny być uporządkowane, tj. ponumerowane i podpisane;
- informacje dotyczące procesu naboru można uzyskać pod numerem telefonu (58) 739 78 69;
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielnie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
- kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, w związku z powyższym osoby ubiegające się o przedmiotowe stanowisko, proszone są o podanie numeru telefonu ewentualnie adresu poczty elektronicznej;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.szemud.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Samorządowej 1 - budynek Urzędu Gminy Szemud.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
- Oświadczam, że zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1) zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępna pod adresem: szemud.pl i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. ,,a" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady {UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru.
- Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktyczny.
Szemud, 07-02-2025r.