Nabór na wolne stanowisko urzędnicze [ZAKOŃCZONY]
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Inspektora ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy Szemud
Wójt Gminy Szemud informuje, że do ogłoszonego postępowania konkursowego nie wpłynęła żadna oferta.
Szemud, dnia 16-04-2025r.
WÓJT GMINY SZEMUD OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE:
Inspektor ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy Szemud
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
- dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki, gospodarki przestrzennej, lub
- dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt f) oraz studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
- co najmniej trzyletni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wiedza nt. funkcjonowania gminy Szemud,
- podstawowa obsługa programu pakiet Microsoft Office,
- obsługa programu AutoCAD lub CorelDraw,
- preferowane cechy osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dokładność, rzetelność, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność planowania i szybkiego podejmowania decyzji, odpowiedzialność, kierowanie się zasadami etyki zawodowej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie z nieprzewidzianymi problemami, odporność na stres, dobra organizacja pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań:
- przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- przygotowywanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu;
- opracowywanie załączników graficznych do decyzji o których mowa w pkt. a);
- dokonywanie wizji lokalnych w terenie w związku z prowadzonymi postępowaniami w zakresie wydawanych decyzji;
- współpraca z jednostkami właściwymi w sprawie uzgodnień w związku z prowadzonymi postępowaniami,
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar etatu: pełen etat;
- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta;
- miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Szemud ul. Samorządowa 1, na piętrze. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich – usytuowana na parterze budynku.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu październiku 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie,
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 1 miesiąc ),
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Szemud ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 kwietnia 2025 r.. do godz.17.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze – Inspektora ds. Planowania przestrzennego ". Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne powinny być uporządkowane, tj. ponumerowane i podpisane; informacje dotyczące procesu naboru można uzyskać pod numerem telefonu (58) 739 78 69. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielnie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego). Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, w związku z powyższym osoby ubiegające się o przedmiotowe stanowisko, proszone są o podanie numeru telefonu ewentualnie adresu poczty elektronicznej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.szemud.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Samorządowej 1 - budynek Urzędu Gminy Szemud.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
- Oświadczam, że zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1) zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępna pod adresem: szemud.pl i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. ,,a" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady {UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru.
- Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
Szemud, dnia 1 kwietnia 2025 r.