WÓJT GMINY SZEMUD
OGŁASZA NABÓR NA 2 STANOWISKA URZĘDNICZE:
PODINSPEKTOR W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
W URZĘDZIE GMINY SZEMUD
1. Nazwa stanowiska i wymiar etatu
Podinspektor w Referacie Geodezji i Gospodarki Przestrzennej - pełen etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Szemud
2. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
f) wykształcenie wyższe,
g) co najmniej 2 letni staż pracy urzędzie
3. Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wiedza nt. funkcjonowania gminy Szemud,
b) podstawowa obsługa programu pakiet Microsoft Office,
c) preferowane cechy osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dokładność, rzetelność, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność planowania i szybkiego podejmowania decyzji, odpowiedzialność, kierowanie się zasadami etyki zawodowej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie z nieprzewidzianymi problemami, odporność na stres, dobra organizacja pracy.
4. Zakres wykonywanych zadań:
a) przygotowanie materiałów do projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
b) prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
c) przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
d) przygotowywanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu
e) opracowywanie załączników graficznych
f) dokonywanie wizji lokalnych w terenie w związku z prowadzonymi postępowaniami w zakresie wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
g) współpraca z jednostkami właściwymi w sprawie uzgodnień w związku z prowadzonymi postępowaniami,
h) prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
i) sporządzanie okresowych zestawień i sprawozdań dla celów wewnętrznych i zewnętrznych
j) kompletowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
e) kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie,
f) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż 1 miesiąc ),
g) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym),
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Szemud lub przesłać pocztą na adres :
Urząd Gminy Szemud ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud
do dnia 19.08.2024 r. do godz. 17:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
,, NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE:
PODINSPEKTOR W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
W URZĘDZIE GMINY SZEMUD".
Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (/2aotw9s814/eurzad ) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Szemud, ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud do dnia 19.08.2023 r. do godziny 17:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: PODINSPEKTOR W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE GMINY SZEMUD".
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, powiadomione zostaną telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.szemud.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Samorządowej 1 - budynek Urzędu Gminy Szemud.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
1. Oświadczam, że zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1) zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępna pod adresem: szemud.pl i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. ,,a" Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady {UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L119/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru.
2. Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
Szemud, 06-08-2024 r.