Gmina Szemud planuje złożyć wniosek o dofinansowanie w ramach programu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego (edycja 2022)”, organizowanym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
W przypadku uzyskania dofinansowania przez Gminę Szemud, w ramach planowanej „akcji azbestowej” oraz posiadanych środków, urząd zapewni demontaż, zbiórkę, transport, zabezpieczenie i utylizację azbestu, każdemu kto złoży w terminie od 19.10.2022r. do 26.10.2022r. poprawnie wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym dokumentacją zdjęciową oraz oceną stanu możliwości i bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (dokumenty poniżej do pobrania). Należy zwrócić uwagę, by wniosek został zakwalifikowany do pilnego usunięcia, to w druku „ocena” powinien spełniać warunek:
- znajdować się w II stopniu pilności, tj. posiadać od 95 pkt.
- znajdować się w I stopniu pilności, tj. posiadać od 120 pkt.
Wnioski złożone w latach poprzednich nie są brane pod uwagę. Należy ponownie złożyć wniosek na aktualnym druku. Realizacja projektu planuje się na rok 2023.
Wnioski wraz z niezbędnymi załącznikami należy składać za pośrednictwem poczty polskiej (decyduje data wpływu do urzędu), bądź w kancelarii urzędu Gminy w Szemudzie, ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud (budynek A), w terminie od dnia 19.10.2022 r. do 26.10.2022 r.
Dotacja nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego - nowe pokrycie dachowe należy wykonać we własnym zakresie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://wfos.gdansk.pl/zwalczanie-azbestu/ bądź uzyskać w Urzędzie Gminy w Szemudzie, pod nr telefonu (58) 676 44 36.
Załączniki:
Uprzejmie informujemy, że z dniem 20 marca 2023 roku zmienił się adres Urzędu Gminy Szemud.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
ul. Samorządowa 1, 84 217 Szemud.
Ponadto informujemy, że z dniem 20 września 2023 roku w Urzędzie Gminy Szemud
uległy zmianie numery telefonów.
Podstawowy numer kontaktowy to: +48 58 739 75 00.